úterý 29. prosince 2015

17 faktů o mně


Dneska jsem se rozhodla sepsat takový ten typický článek plný "faktů" o mně. Dozvíte se tak pár nových věcí. Vím, že tyhle články píše spoustu lidí a není to tedy vůbec originální, ale tenhle blog začíná a vlastně o mě vůbec nic nevíte, tak třeba vám tohle mojí osobnost trošilinku přiblíží. Upozorňuju tou obří zdrobnělinou- jenom trošilinku.


1. Jsem hodně velká introvertka. Neříkám nahlas, co si myslím a nerada mluvím před lidmi. Cokoliv co jste kdy četli o introvertech, jsem to já.

2. Nemám ráda psy.

3. Miluju čtení knížek a hlavně miluju psaní. Psaní je můj život.

quote, art, and writing image

4. Další věc, bez které se nemůžu obejít je hudba. Hraju rok a půl na klavír a zpívám i když zpívat vlastně vůbec neumím. Taky mám oblíbených hrozně moc interpretů a nejvíc miluju filmové soundtracky. Třeba takový k Petru Panovi je úplně skvělý, nebo k Alence v říši divů. Někdy o tom určitě napíšu článek!

5. Mám asi sedm vysněných povolání a jednou je určitě všechny prostřídám.

6. Neumím kreslit (teď píšu vážně) ovšem miluju kreslení. A tak maluju podle předloh, sama nic vytvořit ale neumím.

7. Sedm je moje oblíbené číslo.

8. Moc ráda peču. Hlavně sladký. Cpu to rodině a ti mi pak vždycky tvrdí, jak budou kvůli mně tlustý, ale řekla bych, že peču docela dobrý věci. Minimálně se to dá jíst, na rozdíl od takových mých lívanců. Ty se jíst nedají.

logan lerman, quote, and movie image

9. Naučila jsem se za posledních deset let hrozně dobře anglicky- jak díky škole, tak ale i díky YouTube. Narazila jsem na spoustu anglických a amerických vlogerů a začala sledovat jejich videa. Zpočátku jsem vůbec nerozuměla ale teď už plynule mluvím i rozumím. Neumíte si představit, jakou mi to udělalo radost, když jsem poprvé věděla, co říkají.

10. Věřím ve víly a bílé králíky s hodinkami a vestou, kteří mluví.

11. Přála bych si procestovat svět a jednou to mám určitě v plánu. Záleží, jestli tady ten svět ještě vůbec bude.

12. Jednou budu žít na Novém Zélandu. (Všimli jste si, jak to předkládám jako fakt? Protože já s tím vážně počítám.)

13. Miluju filmy. Jednou bych chtěla být scénáristka nebo skriptka a pracovat v zahraničí. Protože za a) někteří ti herci jsou fakt hot b) miluju angličtinu c) víc důvodů nepotřebujete

14. Zbožňuju tancování. Hlavně jive.

15. Jednou bych chtěla mít asi pět tetování, ale okolí mi to pořád rozmlouvá.

16. Za jídlo, koncerty, knížky a gramofonové desky by se podle mě v mém věku měly utrácet všechny našetřené peníze a je mi jedno co jsem včera říkala o tom jak si "šetřím".

17. Poslední fakt. Kdybych mohla, nosila bych v kapse ten nejhezčí západ slunce, který jsem kdy viděla a vždycky když bych chtěla, vytáhla bych ho a podívala se na něj. Jen tak. Nebylo by to super?

҈

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc ráda za jakýkoliv komentář, který zanecháš. :')