čtvrtek 31. prosince 2015

Shrnutí roku 2015

page, 2014, and new year image

Nejsem ve shrnutích dobrá. To vůbec ne. Proto tenhle článek začínám psát už 25. 12. kdy je do 31. 12 ještě relativně dost času. Musím si vzpomenout a urovnat si v hlavě všechno co se událo za ten dlouhý rok.

Když se rychle ohlédnu, přijde mi, že jsem nedosáhla vůbec ničeho. Že jsem pořád v tom nudném stereotypu. Což je pravda, ale rozhodla jsem se zaměřit i na další věci. A sepsala jsem všechny hlavní pozitivní věci, které se mi v roce 2015 staly a ty negativní jsem přehlédla (stejně jich tolik nebylo) :)

+ roku 2015 

nové lyže <3

výlety s kamarády po kavárnách
-ani nechci vědět, kolik jsem za to jídlo a kafe a čaje utratila

nová hudba, filmy a knížky 

-z hudby jsem třeba objevila The 1975, The xx, Of monsters and men, Arctic Monkeys, Bring me the 
horizon

-z filmů to jsou Papírová města, Kód Enigmy, Teorie Všeho, S láskou Rosie, poslední díl Hunger Games, Rezistence, Interstellar, Marťan...

-a za knížky určitě All the bright places od Jennifer Niven

rodiče se podívali do Francie, kam už tak dlouho chtěli jet a strašně se jim tam líbilo, za což jsem moc ráda

začala jsem chodit do tanečních a překvapivě to zvládám a miluju tanec

moje angličtina se opravdu hodně zlepšila a je na úrovni, na které jsem vždycky chtěla být

přečetla jsem 60 knížek (!!!) což znamená, že jsem skoro splnila svoji výzvu na Goodreads! (Ta byla 65 knížek, ale nestihla jsem to, no)

se sborem jsme dali dohromady muzikál, odehráli ho opravdu mnohokrát a neskutečně se povedl

letní prázdniny jsem strávila se skvělými lidmi

podívala jsem se poprvé na Moravu (a je to tam bezva)

začala jsem chodit do tanečních a zjistila jsem, že tanec mě vážně baví

přestala jsem konečně chodit na atletiku, čímž jsem ze svého života odstranila jednu velkou negativní věc a je to opravdu poznat

zlepšila jsem se ve hře na klavír a je to další věc, kterou miluju

upekla jsem strašně sušenek, cheescaků, dortů a muffinů a cupcaků

dělám gymnastiku a neskutečně mě to baví

dostala jsem se na střední školu, kam jsem chtěla (čtěte "zvládla jsem přijímačky a nesložila jsem se)

začala jsem chodit na střední školu

našla jsem si nové přátele, a spolu s odchodem ze základky zmizeli i lidé, kteří mi dennodenně připomínali tu ošklivou minulost

zvládla jsem první čtyři měsíce na nové škole

koupila jsem si 2 naprosto boží rtěnky

přestala jsem se malovat

podívala jsem se do Bratislavy

začala jsem víc číst knížky v angličtině

byla jsem na svém prvním koncertě v životě (R5)

týden jsem měla na starost skupinu ukecaných Francouzů

ostříhala jsem si radikálně vlasy- minimálně o deset centimetrů- a bylo to nejlepší rozhodnutí v mém životě


zamilovala jsem se do dalších a dalších zpěváků / herců / lidí, ovšem platonicky, jako obvykle.

a naučila jsem se konečně zvládat svojí úzkost a takový ty ošklivý tmavý období

začala jsem myslet co nejvíc pozitivně a hledat štěstí v maličkostech

a na závěr, určitě jsem za ten rok zase úplně jiná. jak vzhledem, tak i uvnitř. něco se mnou všechny ty změny (škola, vlastně možná právě i ten vzhled), něco se mnou udělaly. a neříkejte, že se necítíte aspoň trochu natěšení na nový rok. ve vzduchu jsou nové možnosti, nové objevy a změny.

pojďme spolu napsat ten nejlepší bestseller o 365 stránkách!

Em


2016, new year, and light image


"One, remember to look up at the stars and not down at your feet. Two, never give up work. Work gives you meaning and purpose and life is empty without it. Three, if you are lucky enough to find love, remember it is there and don't throw it away."
-Stephen Hawking

҈


1 komentář:

Jsem moc ráda za jakýkoliv komentář, který zanecháš. :')