neděle 10. ledna 2016

Inspirace #1 || Black n' white

Ahoj! :)

Dneska jsem se rozhodla vytvořit jen takový inspirační článek plný obrázků. Rozhodla jsem se, že každou druhou neděli v měsíci podobný článek zveřejním. Na We Heart It, odkud všechny obrázky také jsou, je vždycky spoustu inspirace a věřím, že nějakou si odnesete i z toho, co jsem dnes dala dohromady. Všechny obrázky jsou černobílé, ale to hlavně proto, že se mi to tak zrovna líbilo. Příště už přidám i nějaké barvy, slibuju! :)

Tak třeba ve vás tenhle článek probudí nějaký nápad nebo myšlenku. Mějte se krásně.

Em



moon

music

classy

beautiful

zombie

hair

girl

room

shoes

model

black

black

quote

black and white

music

cat


҈


1 komentář:

  1. Ahoj Em. Máš krásný blog a líbí se mi tvůj styl psaní. Určitě nepřestávej :) Přeji ti krásný den.

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za jakýkoliv komentář, který zanecháš. :')