neděle 14. února 2016

Before I die || My bucket list

Ahoj!

Vzhledem k tomu, že jsem dneska vážně nevěděla o čem psát (ehm, kdyby jenom dneska), rozhodla jsem se vsadit na obrázky a sestavit článek, který by se stejně dříve nebo později na blogu objevil- a to je můj seznam věcí, které chci zažít nebo kterých chci dosáhnout předtím než zemřu.

Zní to asi trochu pesimisticky, ale chci sem dát co nejvíc věcí a jednou za čas se třeba kouknout, jestli jsem něčeho z toho opravdu dosáhla. Taky už sem časem dám i věci, které se mi splnily, protože proč ne?

Mějte se krásně,

Em





I. R5- 29.9. 2015










Before I die, I want to ... | via Tumblr





bucket list for girls | via Tumblr

I. Francie- Provence /2012/
II. Francie- Limoges /2014/
III. Amsterdam /2013/
IV. Skotsko /2013/
V. Polsko- Krakow- /2014/
VI. Vídeň /2014/
VII. Švýcarsko- Winterthur /2014/
VIII. Slovensko- Bratislava /2011 (?), 2015/
IX. Itálie- Benátky- /2013 (?)/
X. Německo- Regensburg /2013, 2014/




҈

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc ráda za jakýkoliv komentář, který zanecháš. :')