pondělí 1. února 2016

Maličkosti || Leden 2016

Ahoj!

Vítám vás u nového článku, což budou maličkosti za měsíc leden. Maličkosti za prosinec si můžete přečíst tady. Leden jako měsíc nemám moc ráda, a asi se to podepsalo i na tom, že ne moc věcí mi udělalo radost. Každopádně jsem dala dohromady přece jen něco.

Užijte si článek!

Em




Začnu asi oblečením. Koupila jsem si skvělý svetr s nápisem New York, šedivé rukavice a bílou košili na které jsou berušky. Tyhle tři věci mi udělaly obrovskou radost, protože jsou vážně hezké. Nemám teď k dispozici bohužel fotky, ale dodám je co nejdřív.

Stydím se, že jsem za leden přečetla jen jednu knížku a to Stařec a Moře, která má okolo 150 stran. (Byla mimochodem úžasná). Ale jak už jsem psala, leden prostě nemám ráda a celý měsíc jsem byla celkem bez nálady a číst se mi nechtělo. Každopádně jsem to spravila a už chci začíst číst Dítě číslo 44 a The DUFF.

 

Když už jsem u těch knížek, moje babi miluje čtení, ale protože má problémy se zrakem, musela se toho vzdát. U nás v knihovně nově začali půjčovat audio knihy, takže jsem jí půjčila Vejce a já a teď může místo čtení poslouchat. Udělalo jí to hroznou radost a mně ještě větší.

Za leden jsem ovšem viděla jeden skvělý film, který teď řadím mezi mých pár nejoblíbenějších. Je to Velký Gatsby kde hraje Leonardo DiCaprio. Je to dokonalý. A ten soundtrack! A všechny ty kostýmy a herci. Neskutečně se mi to líbilo, vážně doporučuju ^-^ <3


Taky jsem (a teď máte ojedinělou možnost být znechuceni) se podívala na první sérii Keeping up with the Kardashians. Je to příšerný. Ale stejně na to koukám. Neptejte se proč, prostě na tom je něco tak strašnýho, že mě to až baví. Myslím, že každý z nás má takhle něco, za co se tak trochu stydí.

Během ledna jsem hodně poslouchala Blue Neighbourhood od Troye Sivana a Wake up od The Vamps. A tak nějak ještě spoustu dalších písniček, ale nebudu je sem asi vypisovat, bylo by to na dlouho :'D

Upekla jsem jeden úplně boží koláč a to galette de rois, je to francouzský dezert a recept najdete zde.

Byli jsme hned v prvním týdnu v lednu se školou na lyžáku. Sněhu moc nebylo, ale lyžovali jsme, což mě hrozně baví. Užila jsem si to, ale na běžky už mě nikdo nedostane!

Taky jsem byla na mém prvním maturáku. Kamarádka mě vzala s sebou, skoro nikoho jsem tam neznala, ale bylo to hrozně super a neskutečně jsem si to užila!:)

V lednu mi také skončily taneční a na závěrečnou jsem měla úplně nádherné, modré šaty. Taky to stálo za to a jsem ráda, že jsem tam chodila.

Na pololetním vysvědčení jsem měla jenom tři trojky, z čehož mám hroznou radost, čekala jsem to vážně mnohem horší. Taky mi došlo, že už jsem na střední škole vlastně skoro půl roku, což je děsivý. Fakt že jo.

A takhle bych asi shrnula leden. Teď mám jarní prázdniny, takže to si maximálně užívám volno od školy.

Mějte se krásně,

Em

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc ráda za jakýkoliv komentář, který zanecháš. :')